همکاری «تام هاردی»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و «توبی مگوایر» سه ستاره مشهور
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
یک شنبه 26 مرداد 1393 ساعت 22:58 | بازدید : 820 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

همکاری «تام هاردی»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و «توبی مگوایر» سه ستاره مشهور

 

شنیده ها حاکی از این است که سه ستاره مشهور هالیوودی می خواهند فیلمی با موضوع قاچاق اعضای بدن حیوانات بسازند.

دو سال پیش هم خبری منتشر شد که بر مبنای آن سه تن از سرشناس ترین بازیگران هالیوودی یعنی «دی‌کاپریو»،«هاردی» و «مگوایر» در صدد ساخت فیلمی با موضوع حیوانات بودند فیلمی که قرار بود با رویکردی مشابه فیلم استیون سودربرگ «ترافیک Traffic 2000» ساخته شود. اما دیگر خبری از آن پروژه نشد.

حالا زمزمه هایی در گوشه و کنار بولوار مشهور شهر لس آنجلس شنیده می شود که از ساخت یک فیلم دیگر با همین موضوع حکایت می کند. ظاهرا کمپانی برادران وارنر، ویل استپلس، نویسنده قسمت پنجم «ماموریت غیر ممکن» را استخدام کرده تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.

استپلس که سابقه نوشتن بازی های محبوبی چون «ندای وظیفه» و «جنون سرعت» را دارد قرار است در فیلم جدید برادران وارنر قاچاق حیوانات را از دهکده های دور افتاده آفریقا، جایی که شکار حیوانات انجام می شود تا خیاطی های پر زرق و برق شهر پاریس روایت کند.

اگرچه این فیلم، با پروژه ای که «دی‌کاپریو»،«هاردی» و «مگوایر» می خواستند بسازند متفاوت است اما گفته می شود از آنجایی که هر سه نفر در NGO های مربوط به حیوانات، فعالیت های چشم گیری دارند شانس حضورشان در قامت تهیه کننده را بیشتر از هر کس دیگری در هالیوود دارند.

بعضی از اخبار حتی پا را فراتر گذاشته اند و معتقدند که «لئوناردو دی‌کاپریو» به همراهی «توبی مگوایر» و «تام هاردی» در این فیلم بازی هم خواهند کرد. اگر این اتفاق رخ دهد، «تام هاردی» و «دی‌کاپریو»، نخستین بار پس از «تلقین Inception 2010» کریستوفر نولان یک بار دیگر با هم همکار می شوند. 

همین طور توبی مگوایر که در سه فیلم سینمایی به کارگردانی سام ریمی نقش «مرد عنکبوتی» را بر عهده داشت هم می تواند خاطره همکاری مشترکش با دی‌کاپریو در فیلم «گتسبی بزرگ» ساخته باز لورمن که اقتباسی از رمانی به همین نام بود را بار دیگر زنده کند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: لئوناردو دی‌کاپریو , تام هاردی , توبی مگوایر , استودیوی برادران وارنر Warner Bros , اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب